Online marketing

Další klienti

Máte hotový web, možná i stránku na Facebooku a klienti si vás ne a ne všimnout?

Staré tržnice mají svůj půvab, ale jak tam vystavit celý sklad a nezbláznit se? Přiznáváme, že nevíme. Zato ale dobře víme, jak vytvořit funkční a klientsky přívětivý e-shop. Od podlahy postavíme ideální místo pro váš internetový obchod. Takové, které se vám bude snadno spravovat a na kterém budou zákazníci rádi nakupovat. A pokud už máte postavený e-shop na Shoptetu a potřebujete pomoct s nastavením či grafikou, budeme vám také k ruce.

SEO - optimalizace
pro vyhledávače

Dovolte vyhledávačům vás nabídnout

SEO je jeden ze stavebních kamenů responzivního ebu. Pokud máte designově vyladěný web i zajímavý produkt a klienti stále nikde, možná se vám nepodařilo dostat správné informace k vyhledávačům. A právě k těm SEO promlouvá. Formou klíčových slov v textech a na úrovni nastavení webu.

Navíc když jednou SEO vyladíte, bude vám nadále sloužit klidně roky a prakticky zadarmo.

Co vám SEO optimalizace přinese

Jak postupujeme u optimalizací pro vyhledávače

PPC – Proklikové kampaně
na Google a Seznam

Špatná reklama taky reklama?
My raději dobrou.

Kroky číslo jedna a dvě – tedy dobrý web a optimalizované SEO máte za sebou, ale stejně by to chtělo větší návštěvnost? 

PPC kampaně vás zviditelní na největších reklamních platformách jako Google, Seznam, či Facebook. Svůj web tak můžete na jednom místě naservírovat masám potenciálních klientů. 

Jak to celé funguje

Znáte ty malé reklamní bannery, které na vás vyskakují ze všech stran i když na Seznamu jen hledáte aktuální zprávy nebo chcete zkontrolovat svá upozornění na Facebooku? To vše jsou PPC reklamy, skrze které se jedním klikem dostanete na příslušný web. A přesně tohle malé kouzlo můžete snadno využít i pro sebe. 

Co vám PPC kampaň přinese

Jak postupujeme při PPC kampaních

Sociální sítě – Facebook,
Instagram, LinkedIn

Klienti jsou lidé. A lidé potřebují vztah.

Ať je vaším oborem téměř cokoliv, vaši klienti se pohybují na sociálních sítích. Vy s nimi pomocí sociálních sítí můžete snadněji zůstat v kontaktu, můžete budovat značku a obecné povědomí o své značce, můžete budovat a udržovat svůj vztah s klienty nebo získávat klienty nové. K tomu vám poslouží jak reklamy, tak kvalitní obsah. 

Jak postupujeme 

Copywriting
 

Gramatika nestačí, musí to mít jiskru

Firemní brožury, letáky, e-mailing, blog, obsah webu, popis produktů, sociální sítě. S tolika texty se podnikání snadno zvrhne do malého lingvistického kroužku a buďme realisté – ani Shakespeare nebyl CEO. 
Dobré texty navíc neznamenají jen správnou gramatiku. Dobré texty se svým nábojem přizpůsobují právě vašemu podnikání, promlouvají k zákazníkovi, mohou se stát i poznávacím znamením vaší firmy. A přesně takové texty vám připravíme.

 
 

Jak postupujeme